WinterZonfestival 2018 (dankbetuiging)

Zondag 4 maart 2018 was het zover! Het zilveren jubileum van het WinterZonFestival kon gevierd worden. Enkel, en ik zeg enkel, blije gezichten, een fantastische entourage, grandioze grote- en kleine artiesten en heerlijke traktaties voor elke bezoeker!
Wat hebben de 1400 bezoekers en 175 vrijwilligers genoten! Een compliment aan allen!

Voordat de bezoekers ook maar één stap in feesthal konden zetten, werden zij allereerst verwelkomt door de artiesten van Toverland. Vervolgens werden de bezoekers, op de feestelijke klanken van de Joekskapel uit Maashees, de schitterend ingerichte feesthal ingeloodst. In de feesthal kreeg een ieder een sjaal en een petje aangeboden. Vervolgens maakte men kennis met DJ Guido.

De presentatie was in handen van Wim Hendrix. Er waren schitterende optredens van Crist Coppens, de Snollebollekes, Nienke en Maan. Maar ook de Dansgarde de Dreumel, The Lone Ranger en Clowntje Polka gaven een geweldige show weg.

En last but not least werd, in het kader van de Gezondste Regio 2025, aan elke bezoeker een “kistje gezond” aangeboden. Dit kistje, in de vorm van een grote oranje paprika, was gevuld met snoeptomaatjes en een potje blauwe bessen op siroop.

Voorwaar een waardig zilveren WinterZonFestival Jubileum.

Namens het bestuur van WinterZonFestival dank ik Stichting SamenLeven hartelijk voor hun financiele bijdrage.

Hay Emonts, secretaris.

Wilt u nog andere foto’s zien van dit evenement, klik dan op de volgende link: www.winterzonfestival.nl