Organisatie WAUW festival 2020 – aanschaf festivalboxen met bakpakketjes en receptenkaarten (ingezonden stuk)

Dichterbij organiseerde op zaterdag 26 september 2020 het WAUW festival.

De corona periode is een heftige periode. Voor Dichterbij een aanleiding om het WAUW festival te organiseren.

Ruim 7500 feestvierders (cliënten, verwanten, medewerkers en vrijwilligers) hebben, op zaterdag 26 september 2020, het online WAUW festival bijgewoond. Talent én trots kregen, tijdens het WAUW festival, een podium.

Vooral in deze tijd is het samen beleven van groot belang. Ook Stichting SamenLeven heeft een bijdrage geleverd aan het Dichterbij online WAUW Festival.

Dit deed Stichting SamenLeven door de financiering op zich te nemen van de WAUW festivalboxen met bakpakketjes en receptenkaarten. Heel Dichterbij Bakt was een succes! Bekijk koekjes bakken met Angely. klik hier

WAUW, wat was het een feest! De feestgangers hebben genoten. Bekijk het sfeerverslag met daarin alle hoogtepunten klik hier

Auteur: W. van Berkel