Dagje uit zonder zorgen team Groenveld Wonen Venlo 2015 (dankbetuiging)

Dagje uit zonder zorgen, dat was ons doel toen we de Stichting Samenleven aanschreven. Wat leek het ons leuk om eens met alle cliënten (dus ook de grote meerderheid die zich financieel geen extra uitgaves kunnen permitteren) een dagje naar de Efteling te gaan. Heerlijk gaan GENIETEN! Na wat op en neer gemaild te hebben om de nodige handtekeningen te scoren kregen we via Samenleven een leuk bedrag aangeboden zodat we deze dag konden gaan plannen.

Op 16 juli 2015 was het zo ver; om 09.00 uur stonden dan ook alle bewoners en begeleiders klaar voor vertrek. Het leek wel alsof de weergoden het de cliënten ook gunden want het zonnetje straalde al vroeg! Aangekomen bij de Efteling gingen sommige cliënten meteen de grootste attracties testen, terwijl anderen zich de ogen uitkeken bij het Carnivalfestival! Er was voor ieder wat wils!!

Natuurlijk was het even spannend of alle bewoners de drukte en prikkels aankonden. Omdat er voldoende begeleiding aanwezig was, is het zo goed als vlekkeloos verlopen! Iedereen heeft op zijn manier genoten en na de nodige souvenirs gescoord te hebben zijn we helemaal moe, maar voldaan, weer teruggekeerd naar huis!

We willen Stichting SamenLeven met heel ons begeleidershart bedanken. Dankzij de financiële ondersteuning die we van SamenLeven mochten ontvangen hebben we deze dag kunnen verwezenlijken! Het was een groot succes en iedereen is nog aan het nagenieten! Bedankt, bedankt, bedankt, ook namens alle cliënten.

Wonen Venlo Groenveld