Aanschaf duofiets (dankbetuiging)

Het officiële momentje van de ingebruikname van de nieuwe duofiets!

Vrijdag 28 oktober 2016 was het groot feest bij de werkeenheid Julianalaan 26-28 / Burgemeester van Banningstraat 42 want we mochten samen met Burgemeester van Banningstraat 2-9-11 en dagbesteding de Smidse gebruik gaan maken van onze nieuwe duofiets! Cliënten, familieleden, vrijwilligers en begeleiding waren uitgenodigd om dit met ons te vieren.

Speciaal voor de duofiets is er een nieuw afdak gemaakt. Ook hebben we onze poort breed genoeg gemaakt zodat de duofiets er makkelijk in en uit kan. Het afdak voor de duofiets hadden we, samen met de cliënten, versierd. Ook hadden we er samen voor gezorgd dat er koffie/thee en wat lekkers klaar stond. Het feest kon dus beginnen!

Nadat de genodigden gearriveerd waren, heeft Marion van Daal (d.v.c.’er) deze feestelijke middag geopend met een toespraakje m.b.t. de duofiets en Stichting SamenLeven. Stichting SamenLeven heeft, door een financiële ondersteuning, er voor gezorgd dat wij gebruik kunnen gaan maken van deze mooie fiets. We zijn hier ontzettend blij en dankbaar voor.

Na de toespraak heeft één van de cliënten: Jo Verhoeven symbolisch het lint doorgeknipt. Hij kreeg hiervoor een groot applaus en felicitaties. Eindelijk was het tijd om de duofiets te gaan testen. Zowel familieleden, cliënten en vrijwilligers gingen een proefritje maken op de fiets. Iedereen was erg enthousiast. Nu de fiets is ingewijd, kunnen we er volop gebruik van gaan maken.

Stichting SamenLeven bedankt voor deze mooie fiets!!

Team Julianalaan 26-28, team Burgemeester van Banningstraat 42, team Burgemeester van Banningstraat 2-9-11 en dagbesteding de Smidse.